Ένα πολυβραβευμένο δικαστικό δράμα, οι καινούριοι Τρεις Σωματοφύλακες και μια πολεμική περιπέτεια του Γκάι Ρίτσι έρχονται στις αίθουσες την Πέμπτη 20 Απριλίου...
Σεντ Ομέρ
Βρισκόμαστε στο δικαστικό μέγαρο στην πόλη Σεντ Ομέρ. Η νεαρή συγγραφέας Ραμά παρακολουθεί την πολύκροτη δίκη της Λοράνς Κολί, μιας νέας γυναίκας αφρικανικής καταγωγής που κατηγορείται ως υπεύθυνη για τον θάνατο της δεκαπέντε μηνών κόρη της σε μια παραλιακή πόλη της Βόρειας Γαλλίας. Καθώς η διαδικασία προχωρά, τα λόγια της κατηγορούμενης και οι καταθέσεις των μαρτύρων δίνουν αναπάντεχες διαστάσεις στην υπόθεση και θα κάνουν τη Ραμά να αμφισβητήσει τα πιστεύω της, αλλά και την απόφασή της να κρατήσει μυστική από την οικογένειά της την δική της εγκυμοσύνη. Αργυρός Λέοντας στο φεστιβάλ Βενετίας.
Οι Τρεις Σωματοφύλακες: Ντ' Αρτανιάν
Το πρώτο εντυπωσιακό κεφάλαιο από το δίπτυχο της φιλόδοξης, γαλλικής υπερπαραγωγής με την υπογραφή της Pathé μεταφέρει τους επικούς Τρεις Σωματοφύλακες του Δουμά στη μεγάλη οθόνη. Από το Λούβρο μέχρι τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ, από τις τρώγλες του Παρισιού μέχρι την πολιορκία της Λα Ροσέλ… σε ένα βασίλειο διχασμένο από τους θρησκευτικούς πολέμους και υπό την απειλή της εισβολής από την Αγγλία, μία χούφτα αντρών και γυναικών θα διασταυρώσουν τα ξίφη τους και θα ενώσουν το πεπρωμένο τους με τη μοίρα της Γαλλίας.
Άρρηκτος Δεσμός
Στην τελευταία του αποστολή στο Αφγανιστάν, ο Λοχίας Τζον Κίνλι συνεργάζεται με έναν τοπικό διερμηνέα, τον Αχμέντ. Μετά από μια επίθεση με μοναδικούς επιζώντες τους δύο άντρες, ο Αχμέντ θα μεταφέρει τον τραυματισμένο Τζον σε ένα ασφαλές μέρος, χιλιόμετρα μακριά. Όταν ο Τζον γυρίσει στην Αμερική και μάθει πως ο Αχμέντ βρίσκεται σε κίνδυνο, αποφασίζει να επιστρέψει πίσω για να βοηθήσει τον φίλο του, ξεπληρώνοντας το χρέος του προτού να είναι αργά.
Evil Dead Rise
Η ταξιδιάρα Μπεθ αποφασίζει να επισκεφτεί τη μεγάλη της αδελφή, Έλι, με την οποία έχουν χρόνια να μιλήσουν. Η Έλι ζει σε ένα μάλλον στρυμωγμένο διαμέρισμα στο Λος Άντζελες μεγαλώνοντας τρία παιδιά, με ένα περίεργο όμως βιβλίο να «κατοικεί» στα έγκατα του κτιρίου. Η ανεύρεση του θα προκαλέσει την άνοδο δαιμόνων που κυριεύουν τα σώματα των θυμάτων τους, και ρίχνουν την Μπεθ σε μια αρχέγονη και εφιαλτική μάχη επιβίωσης.
Πέρα από τον Τοίχο
Ο Αλί, ένας απελπισμένος τυφλός, επιχειρεί να αυτοκτονήσει όταν τον διακόπτει ο θυρωρός του κτηρίου του. Τον ενημερώνει πως μια δραπέτης έχει κρυφτεί κάπου στο κτήριο. Ο Αλί ανακαλύπτει τη δραπέτη Λέιλα μέσα στο διαμέρισμα του. Μέσα σε μια διαδήλωση που διακόπηκε βίαια προκαλώντας χάος, έχασε τον τετράχρονο γιο της καθώς τη μετέφεραν σε βαν της αστυνομίας. Σταδιακά ο Αλί θα δεθεί συναισθηματικά μαζί της, χρησιμοποιώντας ενδόμυχα τη Λέιλα σαν καταφύγιο σε έναν δικό του, φανταστικό κόσμο.
Καραόκε
Η Τόβα και ο Μέιρ είναι ένα ζευγάρι στα 60 που αγαπιούνται ακόμα αλλά τους έχει καταπιεί η ρουτίνα της μικροαστικής ζωής τους στα προάστια. Όταν ένας κοσμοπολίτης εργένης μετακομίζει στο ρετιρέ της πολυκατοικίας τους, η μαγνητική του παρουσία και οι βραδιές καραόκε στο διαμέρισμά του μετατρέπονται σε εμμονή για το φιλήσυχο ζευγάρι. Θα είναι η νέα τους συνήθεια μια νέα αρχή και για την σχέση τους η αρχή του τέλους;
Σπασμένος Ήχος
Από τα παράνομα καταγώγια, τους χασικλήδες, τη λογοκρισία και τους ρεμπέτες, το μπουζούκι κατάφερε μέσα σε λίγες δεκαετίες να γίνει το πιο αγαπητό, αλλά και διαδεδομένο όργανο στη χώρα. Σήμερα, με την κοινωνία μας να προσπαθεί ακόμη να επουλώσει τις πληγές της από διαδοχικές οικονομικές, και όχι μόνο, κρίσεις, η αναθεώρηση του τι είναι πραγματικά ουσιαστικό και τι όχι φαντάζει πιο επίκαιρη από ποτέ, ενώ η αλληλεγγύη και η διαφύλαξη της ταυτότητας μέσα από τη μουσική καθίσταται ουσιώδης. Παρακολουθώντας τη μουσική εξέλιξη του μπουζουκιού, o “Σπασμένος Ήχος” επιχειρεί μια ιστορική, μουσική επισκόπηση, καθώς και μια πολιτιστική και κοινωνική αποτύπωση της εξέλιξης της ελληνικής κοινωνίας, μέσα από συνεντεύξεις μεγάλων προσωπικοτήτων της σύγχρονης ιστορίας του οργάνου, σε συνδυασμό με σπάνιο αρχειακό υλικό.
Ο Γάμος στο Αφρίν
Ο σκηνοθέτης πραγματοποίησε τις πρώτες κινηματογραφικές λήψεις στο κουρδικό Αφρίν το καλοκαίρι του 2012. Επέστρεψε στην πόλη δέκα χρόνια μετά, τον Ιανουάριο του 2022. Σε αυτά τα δέκα χρόνια που είχαν μεσολαβήσει είχαν γίνει πολλά: ο εμφύλιος πόλεμος στη Συρία και η χαοτική κατάσταση που επικράτησε στη χώρα, η γιγάντωση της ISIS και η εφιαλτική κυριαρχία του λεγόμενου ισλαμικού κράτους, η παρουσία ξένων στρατιωτικών δυνάμεων, η εισβολή τουρκικών στρατιωτικών δυνάμεων το 2018 και ο έλεγχος των κουρδικών περιοχών του Αφρίν. Η πόλη είχε μετασχηματιστεί. Νέα ερείπια πάνω στα ερείπια, κάποιες προσπάθειες ανοικοδόμησης και προσφυγικοί καταυλισμοί γύρω από το Αφρίν και τις άλλες κουρδικές κωμοπόλεις. Αυτό που δεν άλλαξε όλα αυτά τα χρόνια ήταν ο φόβος των ανθρώπων για την επόμενη μέρα και κυρίως για τους Κούρδους που έγιναν πρόσφυγες μέσα στην ίδια την πόλη τους.

0 comments